رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

 

رگینا – یک دانشجوی دیرینه شناسی در دانشگاه ساسکاچوان یک اسکلت اسکلت نادر را در محل کاوش در نزدیکی شهر کلیماکس ، ساسک کشف کرد.

champsosaurus به عنوان خزنده تمساح مانند توصیف می شود که در مناطقی مانند باتلاق زندگی می کرد.

جک میلیگان ، دانشجوی تابستانی در مرکز کشف T. Rex ، می گوید که او فسیل ها را قبل از متوقف شدن همه گیری COVID-19 کشف کرده است.

“بسیاری از عناصر اسکلتی در این فرد یافت شده است ، از جمله چهار اندام.  میلیگان گفت ، بنابراین ما قسمتهایی از استخوان بازو ، هر دو چپ و راست ، هر دو استخوان ران راست و چپ ، و تقریباً یک کل پای عقبی با انگشتان پا و استخوان های مچ پا و حتی برخی ناخن های کوچک پا را داریم.

این دومین اسکلت کامل است که تاکنون توسط استان بازسازی شده است.  میلیگان معتقد است که حدود 40٪ پیشرفت دارد.

وی گفت: “اسکلت قهرمانان ساسکاچوان در ساسکاچوان به طرز باورنکردنی نادر است ، بنابراین وقتی برای اولین بار وقتی در این زمینه بودیم فهمیدم که با یک اسکلت سر و کار دارم ، به نوعی دیوانه شدم.”

به گفته میلیگان ، شمسوسورها از معدود حیواناتی بودند که از انقراض زنده ماندند و باعث نابودی دایناسورها شد و او را به موجودی جذاب تبدیل کرد که با آنها راه می رفت و گونه های در حال تکامل است.

هدف او برای امسال بازگشت به محل حفاری برای یافتن فسیل های بیشتر است.

ملیگان گفت: “یکی از امیدهای کار میدانی در تابستان امسال بازگشت به محل حفر است تا ببینیم آیا می توانیم جمجمه را پیدا کنیم.”

وی افزود که از انتخاب رشته دیرین شناسی در دانشگاه ساسکاچوان خوشحال است زیرا این استان مهد فسیل است.

“من احساس می کنم که ساسکاچوان در مقایسه با سایر ذخایر فسیلی در کانادا و سراسر جهان بسیار تحصیل نکرده است.  میلیگان گفت: “فقط در چند دهه گذشته است که مردم مشاهده می کنند که فسیلهای واقعاً قابل توجه علمی از ساسکاچوان خارج می شوند.”

“برخی از موارد در اینجا بسیار منحصر به فرد است و ممکن است برخی از بینش های جدیدی را ارائه دهد که اگر شما در جای دیگری فسیل مطالعه کرده باشید ، ممکن است نداشته باشید.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۱
عرفان حسن پور