رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

 

پس از سفر سال گذشته در یک اجرای مدل 3 به کوه خطرناک ، رندی پوبست با اجرای جدید Unplugged Performance Model S Plaid به تپه بین المللی Pikes Peak بازگشت.  امروز او به بالای پیست صعود کرد و فیلم موجود در آن دیوانه وار به نظر می رسد.

تسلا مدل S Plaid جدید قادر است شتاب صفر تا صد را در 2.1 ثانیه یا 0-60 مایل در ساعت را در کمتر از 1.9 ثانیه داشته باشد.  این ارقام بر اساس یک خودرویی است که از خط تولید خارج می شود ، اما این یک ماشین مسابقه ای است.  Unplugged Performance قطعات یدکی را برای اتومبیل های تسلا ایجاد می کند و بلافاصله شروع به حذف همه موارد غیرضروری از داخل کشور و جایگزینی قطعات معمولی با تمام مسابقات سبک وزن نفیس می کند.

با توجه به سرعت های به دست آمده در مسابقات ، ماشین دارای یک قاب کامل نصب شده و همچنین بیت های بسیار سریعی مانند بال عقب و لب جلویی عظیم برای بهبود آیرودینامیک است.

در حالی که نمایشگر روی صفحه نمایش 125 مایل در ساعت را نشان می دهد ، اما خط ترافیک 132 مایل در ساعت را نشان می دهد که به معنی 212.43 کیلومتر در ساعت است ، بنابراین Pobst مطمئناً مانع آن نمی شود.

در حالی که روروک مخصوص بچه ها نتوانند مسیر را به طور کامل تمرین کنند ، اما در واقع آنها آن را مسابقه می دهند ، آنها بخشهای آموزشی را یک باره انجام می دهند و فکر می کنم شما موافقت خواهید کرد که ماشین مانند یک کشتی موشکی مطلق به نظر می رسد.  نه تنها از خط بلند می شود ، بلکه در داخل و خارج از پیچ های تنگ سرعت حرکت ماشین بسیار شگفت آور است.

کل مسیر 12.42 مایل است که شامل 156 دور است و اولین هدف رسیدن به خط پایان بدون غلتیدن از لبه است که بسیاری از اتومبیل رانی طی سالهای گذشته این کار را انجام داده اند.  هدف دوم این است که ببینیم Plaid چقدر می تواند به ضبط EV در کوهستان نزدیک شود.  در حال حاضر ، رکورد EV مربوط به سال 2018 است که توسط Romain Dumas تنظیم شده است ، زمان 7 دقیقه 57148 ثانیه در اتومبیل مسابقه ای تمام برقی Volkswagen ID حاصل می شود.

موفق باشید رندی و کل تیم Unplugged Performance.

https://www.youtube.com/watch؟v=dpzkSKFcx50

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۲
عرفان حسن پور