رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

 

اگر هند همچنان عنوان قهرمانی مسابقات جهانی آزمون را بدست آورد ، می تواند نقطه عطفی در احیای طولانی ترین قالب باشد ، همانطور که به گفته چتسوار پوجارا ، پیروزی جهانی T20 در سال 2007 ، کوتاه ترین قالب را محبوب کرد.  (اخبار بیشتر کریکت)

یکی از محصولات درخشان در قالب سنتی ، پوجارا اعتراف نکرد که بازی در فینال WTC مقابل نیوزیلند برای او “معامله بزرگی” بود ، هرچند که سعی می کند آن را به عنوان بازی کریکت دیگر تلقی کند.

پوجارا روز سه شنبه در جریان یک کنفرانس رسانه ای مجازی در مورد پرسش پیروزی حماسی Mahendra Singh در جهان T20 گفت: “بله ، البته ، من فکر می کنم کریکت آزمایشی باید زنده بماند ، و با این فینال WTC قطعاً کمک خواهد کرد.” دونی در آفریقای جنوبی در سال 2007

“نه” معتبر گفت: “اگر ما برنده شویم ، بازیکنان جوان بیشتری در هند تمایل به بازی کریکت تست دارند. و به طور کلی ، حتی در سراسر جهان ، کریکت تست باید زنده بماند و این یک روش خوب برای انجام این کار است ، داشتن این WTC.” هند 3

از نظر شخصی ، سخت کوشی دو سال نتیجه داده و تیم تا پیروزی نهایی خاتمه یافته است.

“شخصاً ، این معنی زیادی دارد ، زیرا من فقط یک قالب (تست) بازی می کنم. این اولین بار است که در این فینال WTC بازی می کنیم. به عنوان یک تیم ، ما در یک دوره زمانی سخت کار کرده ایم. برای پیروزی در این تعداد سری خارج از خانه و خارج از خانه ، این امر به موارد زیادی نیاز دارد کار سخت.  مثل فینال جام جهانی در هر قالب دیگری است.

وی گفت: “این اولین بار در قالب آزمون است ، اما بسیار شبیه به بازی در فینال جام جهانی ODI یا T20 است. به عنوان یک تیم ، ما منتظر فینال هستیم.”

پوجارا مانند همتای خود راویچندران اشوین موافقت کرد که نیوزیلند با دو سری آزمایش مقابل انگلیس این مزیت را دارد که به فینال برود ، که آمادگی مناسب را برای آنها فراهم می کند.

“خوب ، این (مزیت نیوزیلند) است. اما این چیزی است که ما نمی توانیم آن را کنترل کنیم. در سراسر جهان به دلیل همه گیری ، اوضاع چالش برانگیزی وجود داشته است. شما نمی توانید زمان آماده سازی اضافی را داشته باشید.

“این بازی هنوز ادامه دارد ، این مهمترین قسمت است. برای همه ما فینال را بازی می کنیم ، که بسیار مهم است. حتی اگر زمان آماده سازی کمتر باشد ، شاید این برای ما کمی ضرر باشد ، اما اگر شما برای چالش آماده هستید ، حتی در شرایط نامساعد ، هنوز هم می خواهید خوب عمل کنید. “

پوجارا در جریان بازی شبیه سازی در تیم گفت که بیشتر ادعاهای بولینگ پس از نزدیک به سه هفته قرنطینه به دنبال افزایش حجم کار خود هستند.  بتمن ها همچنین در میانه درب مرکزی و همچنین در هر روز تمرینات خالصی داشتند.

“این هم برای ضرب و شتم و هم برای بولرها به ریتم بازگشت. ما قرنطینه شدیم ، اما تمرینات و تمرینات خود را شروع کردیم. بنابراین وقتی در وسط آنجا بودیم ، می خواستیم بیشترین بهره را از آن ببریم. ما همچنین یک حتی در طول بازی های تمرینی تمرین کمی وجود دارد.

“وقتی وسط هستی ، می خواهی اطمینان حاصل کنی که چیزهایی که در شبکه کار کرده ای باید بالا بیاید. حتی بولینگ ، برای عادت دادن به بار ، 14-15 بازی بیش از کل بازی دارد که در آماده سازی برای فینال بسیار مهم است. “

بتسمن ها تمرکز خود را برای ترک زودهنگام وسایل مورد نظر متمرکز کردند و قصد داشتند شوت هایی را که در ابتدا از دست داده بودند بازی کنند.

“این آزمایشات مربوط به گذراندن مدتی در وسط ، نظم در ترک توپ ، بازی ضرباتی است که معمولاً در تور بازی می کنید. بنابراین ، عادت به بازی واقعی ، به طور کلی ، این سناریو از مسابقه است برای تیم بسیار مهم است. “

پوجارا که بازیکن اصلی تیم است ، کوارتت تمپو را ستایش می کند که شامل جاسپریت بومرا ، محمد شامی ، ایشانت شارما و امش یداو است که اکنون محمد سراج و شاردول تاکور را به عنوان یک شرکت در اختیار دارند.  با این حال ، تاکور بخشی از 15 تیم نهایی نیست.

“دلیل رسیدن ما به فینال به دلیل بولینگ است.  آنها موفق شدند 20 بند بردارند و در طی یک دوره زمانی آزمایشهای زیادی را برای ما به دست آوردند.

پوجارا گفت: “ریتم های ما برای این چالش آماده هستند.”

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۷
عرفان حسن پور