رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

 

تورنتو – تیمی از محققان در نیوانگلند دریافتند که حتی ثروتمندان و قدرتمندان در اوایل قرن 19 از انگل های مدفوع در امان نیستند.

تحقیقات قبلی نشان داده است که مواردی نظیر سرویس بهداشتی نامناسب و امکانات ناپاک باعث افزایش انگلهای مدفوع در مناطق شهری می شود ، اما در مطالعه جدید از مدفوع کم آب ساختمان دانشگاه کالج دارتموث 200 سال پیش استفاده شده است تا نتیجه گرفته شود که همه افراد انگلی را رانده می کنند.

“مطالعه ما یکی از اولین مواردی است که شواهدی از عفونت انگلی در یک خانوار ثروتمند روستایی در شمال شرقی را نشان می دهد. تا کنون ، شواهد زیادی وجود نداشته است که بیماری انگلی در سایر مناطق غیر از مناطق شهری در اوایل قرن 19 وجود داشته باشد ، “همکار نویسنده ، ترزا گیلدنر ، استادیار دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس ، در یک خبرنامه مطبوعاتی گفت.

اعتقاد بر این است که این ساختمان فرعی که در ژوئن سال 2019 حفاری شد ، توسط فارغ التحصیلان دارتموث میل اولکوت ، یک تاجر و سیاستمدار ثروتمند ، همسر و 9 فرزندش استفاده شده است.  طبق این مطالعه ، اولکوتس “در اوایل قرن نوزدهم” در میان ثروتمندترین و تحصیل کرده ترین افراد در نیوانگلند بود. “

بنای حفر شده توسط بیل مکانیکی به خوبی حفظ شده و بیش از مدفوع پر بود ، زیرا قیمت ها در آن زمان به عنوان سطل آشغال نیز استفاده می شد.  محققان به همراه سه نمونه مدفوع ، سرامیک های ظریف ، قهوه و بقایای بادام زمینی و همچنین 12 بطری هازارد و کاسول را برای درمان مشکلات گوارشی در بازار یافتند.

“بسیاری از افراد احتمالاً علائم عفونت انگلی دارند ، اما آنها نمی دانستند که چه عواملی باعث آنها شده است. در آن زمان از آنها بسیار استفاده می شود. اگر افراد توانایی لازم را داشته باشند ، آنها داروهای ویژه ای را برای درمان معده درد سفارش می دهند که جسی کاسانا ، رئیس کاوش ها و استاد و رئیس گروه مردم شناسی در دارتموث در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “آنها فقط تنتور بودند.

مدفوع پیدا شده از نظر آب بدن کم شده است ، اما محققان مدفوع را برای آزمایش مجدد بدن آبرسانی کردند.  آنها دریافتند که هر نمونه حاوی تخم مرغ کرم و تخم مرغ است.  محققان می گویند تعداد کل تخم های یافت شده در نمونه ها کم است اما در هر نمونه ثابت است.

این یافته ها برای محققان تعجب آور بود ، زیرا کرم های مروارید و شلاق ها از هوای گرم تری نسبت به زمستان های نیوهمپشایر لذت می برند.  انسان می تواند با خوردن گوشت خام یا فرآوری نشده این نوع انگل را بدست آورد.

این فقط مشکل سالهای گذشته نیست.  کرم نوار ، شلاق و سایر انگلی ها هنوز هم امروزه شایع هستند.

گیلدنر می گوید: “کرم نوار و شلاق هنوز هم در مناطق مختلف جهان واقعاً رایج است و می تواند منجر به کمبود تغذیه ، مشکلات گوارشی و رشد ضعیف شود.”  وی افزود: اگرچه می توان از این عفونت ها پیشگیری و درمان کرد ، اما هنوز کاری برای پیشگیری از این عفونت ها وجود دارد. دسترسی به آب تمیز که برای بهداشت مناسب دست ضروری است و بهداشت دو موردی است که امروزه بسیاری از افراد هنوز از آن برخوردار نیستند. “

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۵
عرفان حسن پور