رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با اعضای کمیته مردمی و پیشکسوتان انقلاب اسلامی در بیرجند اظهار داشت: همه مردم به شناخت انقلاب اسلامی و موانع پیش رو آن آگاه کنید و از علما درخواست داریم تا حقایق انقلاب اسلامی را برای نسل جدید بیان کنند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمام نقشه‌های دشمن در زمینه نابودی اسلام را ناکار کرد و برنامه‌هایی که طی 42 سال اخیر در ایران اجرا کردند اگر در کشور دیگر پیاده می‌کردند قطعا آن کشور نابود می‌شد افزود: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمن کمر همت برای از بین بردن آن بسته است.

 

عبادی با بیان اینکه دموکراسی لیبرال غرب با وحشی گری‌های خود به دنبال این است تا اسلام را در جهان از بین ببرد اظهار داشت: از دشمن خارج کشور توقعی نداریم اما با دشمنان داخلی چه کنیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: تمام مراسمات انقلاب به دست مردم برگزار می‌شده و می‌شود مردم صاحبان انقلاب هستند که آن را به پیروزی رساندند.

 

حجت‌الاسلام ملایی گفت: وقتی توان مردمی پای کار می‌آید بهترین برنامه‌ها شکل می‌گیرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: وظیفه تمام مسئولان به ویژه در دهه فجر باید تلاش برای حل مسائل و مشکلات مردم و شیرین کردن کام آنها و سپس بیان دستاوردهای انقلاب در حوزه مربوطه در راستای امیدآفرینی و نشاط اجتماعی باشد.

 

وی افزود: تفاوت دهه فجر امسال با سال‌های قبل خارج شدن ایام الله این دهه از ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) است و امسال این ایام الله با ولادت آن بانوی بزرگ و حضرت امام خمینی(ره) تقارن یافته است و باید جشن‌های دهه مبارک فجر به صورت ملموس و با رعایت دستور‌العمل‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا برنامه‌ریزی شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ملت و دولت با کمک معرفت و بصیرت می‌توانند دشمن را ریشه کن کنند افزود: امروز هم دموکراسی غرب به دنبال تسلط بر جهان است، غربی‌های وحشی به صورت رسمی مردم را در خیابان‌ها به قتل می‌رسانند و به خدا و دین و شرع و قانون اعتقادی ندارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۲
عرفان حسن پور