رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

 

جرمی کامرون پررونق درگیر حمله بود که جیلونگ در اولین بازی خود از فینال بزرگ فصل گذشته AFL ، ریچموند را با یک وقفه 63 امتیازی از بین برد.

گربه ها در چهار بازی سومین پیروزی خود را به دست آوردند و جمعه شب با پیروزی از 19.12 (126) به 9.9 (63) در مقابل 54857 هوادار در MCG جدول پیروزی خود را در چند سال اخیر برگرداندند.

کامرون در بزرگترین ضربه خود از زمان انتقال خارج از فصل خود از GWS شش گل به ثمر رساند و یک ترکیب خطرناک سه جانبه با تام هاوکینز (چهار گل) و گری روهان (5 گل) تشکیل داد.

گربه ها در یک چهارم وقت با 18 امتیاز عقب بودند ، اما در کوارتر سوم پاسخ دادند و کنترل کامل مسابقه را بدست آوردند که هشت گل به یک رسید.

با وجود آسیب دیدگی کم گوتری (36 پرتاب) ، میچ دانکن (30) و سام منگولا (26) از میانه میدان ، با وجود مصدومیت به سام سیمپسون و لوک دالهاوس ، این بهمن رخ داد.

جیلونگ در هر دو رویارویی قبلی خود با ریچموند قبل از سبقت گرفتن زودتر از حریف پیش افتاد ، اما این بار آنها زودتر از پیش برنده شدند زیرا حمله شدید ببرها به هر دو بازیکن و توپ باعث شد آنها سه گل برتری داشته باشند.

 شای بولتون سه ماهه اول را با یکی از بهترین رتبه بندی ها در سالهای گذشته برجسته کرد.(

AAP: اسکات باربر

)

روهان مهاجم سابق سیدنی که 150 امین بازی خود را جشن می گیرد ، در دوره دوم خود دو گل مهم به ثمر رساند تا گربه ها به مسابقه برگردند و آنها برای اولین بار وقتی کامرون سومین بازیکن اصلی خود را لگد زد در اولین کوارتر سوم به جلو حمله کردند.

سه امتیاز از مدافعان ببر در منطقه دفاعی 50 متری خود به گل گربه ها منجر شد ، از جمله گل چهارم روهان ، در حالی که جیلونگ از این امتیاز استفاده کرد.

سه نفر از استخدام های خارج از فصل باتجربه از Geelong – شان هیگینز ، آیزاک اسمیت و کامرون – برای اولین بار در یک صف قرار گرفتند و همه پس از یک چهارم زمان در عملکرد غیرقابل مقاومت کشورشان حرفی برای گفتن داشتند.

شب برای ریچموند بدتر شد که آنها شین ادواردز هافبک را از ناحیه مچ پا آسیب دیدند زیرا بازی در ترم آخر از دسترس آنها خارج بود.

داستین مارتین ، سوپراستار ببرها در بازگشت پس از یک هفته اجباری اجباری به دلیل ضربه مغزی ، 21 پرتاب انجام داد و پس از نیمه بازی تحت نظارت دقیق تام استوارت ساکت بود.

شای بولتون از 21 سقوط سه گل به ثمر رساند و با یک پرش بزرگ بر روی شانه های مارک بلیچاوس رقم سال را به ثمر رساند.

جیلونگ (5-3) در دور نهم مسابقه اصلی خود را مقابل سنت کیلدا در ورزشگاه مارول آغاز می کند ، در حالی که ریچموند (4-4) باید در یک بازی خانگی با GWS عقب برود.

نردبان

AAP

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۸
عرفان حسن پور