رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

زنگ انقلاب در مدارس یزد به صدا در آمد

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶ ب.ظ

مراسم زنگ انقلاب صبح امروز و به مناسبت سالروز ورود معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی و همزمان با سراسر کشور در مدارس استان یزد برگزار شد.

 

در این مراسم که در نقاط مختلف استان و با حضور مسئولان استان برگزار شد، زنگ انقلاب به نشانه ادای احترام به حضرت امام خمینی(ره) و شهدا و تداوم راه آنها به صدا درآمد.

 

با توجه به شیوع کرونا، مراسم‌های دهه مبارک فجر امسال بدون حضور جمعیت و به دور از تجمع برگزار می‌شود اکثر برنامه‌های این ایام به صورت آنلاین انجام می‌شود.

 

استقبال نمادین از حضرت امام خمینی(ره) در فرودگاه شهید صدوقی یزد، ادای احترام به شهدای انقلاب به ویژه سومین شهید محراب شهید صدوقی(ره)، برگزاری مراسم‌های آنلاین خاطره‌گویی، اجرای گروه‌های سرود و برگزاری مسابقه‌های متنوع از جمله برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه مبارک فجر در یزد برگزار می‌شود.

 

شیوع کرونا سبک زندگی ورزشکاران را تغییر داده است

در طول یک سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا, ورزشکاران زیادی خانه نشین شدند به این سبب که با تعطیلی باشگاه‌های ورزشی و نداشتن امکانات ورزشی در داخل خانه, عده زیادی از دنیای ورزش فاصله گرفته و احتمالا به دلیل تحرک کم دچار چاقی و اضافه وزن شدند.

 

در میان این ورزشکاران بدون شک قهرمانان ملی بیش از هرکسی آسیب دیدند، قهرمانانی که سال‌ها با امکانات کم ورزشی و هزینه‌های هنگفت خود را به دنیای قهرمانی رساندند ولی با شیوع ویروس کرونا مجبور به انجام تمرین‌های سبک در خانه شدند یا شاید هم از دنیای قهرمانی بیشتر فاصله گرفته و برای برگشت به این میدان نیاز به فعالیت و صرف زمان بیشتری داشته باشند.

 

ناصر خضری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: در طول یک سال گذشته با توجه به شیوع کرونا و بسته بودن باشگاه‌ها، سبک و سیاق زندگی ورزشکاران تغییر کرده است.

 

وی گفت: در حال حاضر گوشی موبایل و فضای مجازی جایگاه خاصی در بین همه مردم پیدا کرده به گونه‌ای که حتی برای درس خواندن هم دانش‌آموزان باید از گوشی موبایل استفاده کنند به همین دلیل کم تحرکی و چاقی نوجوانان به ویژه افرادی که پیش از این ورزش می‌کردند مشخص است و شاهد آن تعداد و کیفیت مسابقات برگزار شده بود.

 

خضری با اشاره به برگزاری مسابقات مجازی رشته ژیمناستیک بیان کرد: برای بانوان مسابقات آکروژیم، ژیمناستیک هنری و ایروبیک و برای آقایان در رشته های آکروژیم و ژیمناستیک هنری مسابقات مختلفی برگزار شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۴
عرفان حسن پور