رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

سبزها خواستار بازبینی عملکرد SilverLine هستند

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۳۶ ب.ظ

 

    آیکیا ودی مجمع محیط بانان کرالا پاریشییتی از وزیر ارشد پینارای ویجیان خواسته است که برای اجرای سریع پروژه راه آهن SilverLine به طول 529.45 کیلومتر در کوچوولی-کساراگود استعفا دهد.

MK Prasad و VS Vijayan از این مجمع گفتند که دولت باید بر روی شاخص سیاست توسعه پایدار سازمان ملل متمرکز شود و هنگام تصمیم گیری در مورد پروژه های بزرگ احتیاط بیشتری داشته باشد.

با دعوت از دولت برای تقویت توسعه پایدار زیرساخت های مناسب دولت ، این مجمع خواستار بحث های دقیق در مورد این پروژه شد که ارزش آن 63941 کرون است.

مطالعات لازم است

آنها گفتند که لازم است مطالعات تأثیرات علمی ، فنی ، اجتماعی ، زیست محیطی و اقتصادی انجام شود.

این تقاضا در زمانی مطرح شد که K-rail ، سرمایه گذاری مشترک بین دولت و راه آهن که برای تقسیم هزینه های پروژه های راه آهن تأسیس شده بود ، مجاز به “قرار دادن” درخواست وام برای بهره مندی از 33700 کرون تحت قوانین و دستورالعمل های موجود بود. ADB ، AIIB ، بانک توسعه آلمان KfW و JICA.

گزارش تفصیلی این پروژه تحت کنترل مرکز است و پرونده تملک 1383 هکتار زمین تحت اجازه وزیر ارشد است.  HUDCO قبلا 3000 کرون را برای تملک زمین تحریم کرده است.

این مجمع گفت ، گزینه های پایدار ، که می توانند با هزینه کمتری اجرا شوند ، باید توسط دولت با مشورت با کارشناسان اجرا شود.

SilverLine در زمانی معرفی می شود که راه آهن در حال حرکت به سمت سیستم سیگنالینگ الکترونیکی است که می تواند با به روزرسانی ریل های راه آهن سرعت 150 کیلومتر در ساعت را فراهم کند.

آسیب رساندن به محیط زیست

این مجمع با اشاره به اینکه کشور متناسب با توسعه شبکه راه آهن موجود به توسعه حمل و نقل نیاز دارد ، گفت که تالاب ها و زمین های کشاورزی از بین رفته و تپه ها و کوه ها در غرب گات برای اجرای پروژه بیشتر حفاری می شود.

سفر محدود

این مجمع خواستار یک سیاست توسعه بود که مسافرت را محدود کند زیرا جهان به سمت حداکثر تولید ، مصرف آنلاین و خدمات محلی ، آنلاین و آنلاین برای جلوگیری از آلودگی هوا ، تغییر آب و هوا و شیوع بیماری های عفونی است.  کار در خانه ، آموزش آنلاین ، بانکداری آنلاین ، تجارت الکترونیکی و دولت الکترونیکی بخشی از سبک زندگی بود و افراد برای جلوگیری از ازدحام نیاز داشتند.

در این مجمع گفته شد که برنامه های حمل و نقل مانند SilverLIne در آینده غیرضروری خواهد بود زیرا تحقیقات و تجزیه و تحلیل علمی از سراسر جهان نشان می دهد که پس از COVID ، جهان سفر را محدود می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۳
عرفان حسن پور