رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

سری TCL 20 5G را با قیمت عالی ارائه می دهد

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۱۶ ق.ظ

 

TCL Mobile ابتدا دستگاه های سری 20 CES را معرفی کرد ، اما اکنون آنها به استرالیا می روند.  گوشی های هوشمند سری 20 در یک قیمت واقعاً مقرون به صرفه عملکرد بسیار خوبی دارند و 20 5G یکی از ارزان ترین دستگاه های 5G در بازار است.

آنها ارتقا significant قابل توجهی از محدوده موجود تلفن های هوشمند را در دسته تلفن های هوشمند سطح پایین و میان رده ارائه می دهند.  با کمتر از 500 دلار ، می توانید 20G 5G دریافت کنید ، در حالی که 20 SE تنها 299 دلار ارائه می دهد ، در حالی که بسیاری از فن آوری ها و ویژگی های صفحه نمایش TCL را در خود جای داده است.

پس از حمله اولیه TCL در اواسط بازار در سال گذشته ، آخرین سری 20 گوشی هوشمند دامنه کلاس اول اما مقرون به صرفه آن را ارتقا می دهد.  این محدوده علاوه بر ارائه اتصال 5G ، شامل نسل بعدی نمایشگر TCL و فناوری دوربین با NXTVISION 2.0 ، ارائه تبدیل SDR به HDR بهبود یافته ، کالیبراسیون رنگ بهتر و سایر ویژگی های ایمنی چشم است.

“پس از راه اندازی موفقیت آمیز مارک TCL Mobile با طیف وسیعی از تلفن های هوشمند سری 10 ، ما سعی کرده ایم با ارائه ویژگی های درجه یک تلفن های هوشمند درجه یک که شامل فن آوری اختصاصی برای زنده نگه داشتن مانترا نمایشگر بزرگ بودن است ، فشار قوی را در سال 2021 ادامه دهیم.

راه اندازی امروز ما آغاز یک نقشه راه تهاجمی برای بقیه سال 2021 و بعد از آن است ، از تلفن های هوشمند جدید تا تبلت ها و پوشیدنی هایی که خوشحال می شویم در استرالیا ارائه دهیم ، زیرا نام تجاری TCL به عنوان یک مشتری با کیفیت بالا ، عملکرد بالا و مقرون به صرفه تقویت شده است من می توانم روی حساب  “

دیوید ویرا ، مدیر بازاریابی محصولات ، جنوب شرقی آسیا ، ارتباطات TCL.

TCL 20 5G

TCL 20 5G برای کسانی که به دنبال عملکرد قدرتمند 5G هستند ، همراه با یک نمایشگر بهبود یافته و تجربه پخش ویدئو ، از یک صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی FHD + Dotch با پخش فیلم HDR10 برای پخش سریال های تلویزیونی ، مستندها و فیلم ها در Netflix برخوردار است.  20 5G همچنین با یک ابزار تبدیل در زمان واقعی SDR به HDR برای یک تجربه بصری استثنایی ، همراه با یک حالت کالیبراسیون صفحه نمایش منحصر به فرد که دقت رنگ صفحه نمایش را بیشتر بهبود می بخشد ، در دسترس است.

با تراشه 8 نانومتری هشت هسته ای Snapdragon 690 5G ، TCL 20 5G بدون توجه به اینکه از چه برنامه ها ، بازی ها یا سرویس هایی استفاده می شود ، تجربه کاربری روان را به شما ارائه می دهد ، در حالی که فناوری Smart 5G آن به طور خودکار بین باند 4G و 5G تغییر می کند و به کمک آن از داده ها استفاده می کند. کشش بیشتر باتری داخلی 4500 میلی آمپر ساعت.

علاوه بر اتصال 5G ، 20 5G همچنین از تمام ویژگی های گوشی هوشمند AI سه گانه تنظیم شده مجهز به هوش مصنوعی با فناوری پشتیبانی می کند که فوکوس خودکار و تثبیت کننده تصویر ویدیویی را بهبود می بخشد ، طولانی با عکس های با وضوح کم و وضوح بالا.  دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی تصاویر جزییاتی را برای کسانی که می خواهند عکس و فیلم خیره کننده بگیرند ایجاد می کند.

TCL 20 SE

عملکرد ویدئویی خیره کننده از صفحه نمایش 6.82 اینچی V در 20 SE با نسبت نمایشگر به بدنه 90٪ برای حداکثر تجربه مشاهده ، به همراه نسبت صفحه نمایش 20.5: 9 ارائه می شود که عملکرد نازک مشابه سینما را ارائه می دهد عامل.  TCL 20 SE برای بهره مندی از نمایشگر بزرگ ، همچنین دارای یک پنجره شناور هوشمند است که به کاربران امکان می دهد هنگام تماشای فیلم در وب گشت و گذار کنند یا به پیام ها پاسخ دهند.  این عملکرد با کشیدن انگشت به راست یا چپ فعال می شود و می تواند اندازه آن را تنظیم کرده یا به هرجای صفحه نمایش منتقل کنید.

20 SE با استفاده از فناوری SDR به HDR ، با بهره گیری از فناوری NXTVISION برای لذت بردن از فیلم های بیدرنگ ، امکان پخش ویدئو با کیفیت ، کنتراست و وضوح را فراهم می کند.  اگرچه با گواهینامه Hi-Res Audio سازگار است ، اما طراحی بلندگوی دوگانه دستگاه ، هنگامی که دستگاه در دست کاربر قرار دارد ، تجربه صدا بدون بلندگوهای قفل شده را افزایش می دهد.

برای تأمین تمام این ویژگی ها ، 20 SE دارای یک چیپست هشت هسته ای کوالکام و یک باتری 5000 میلی آمپری است.  برای کسانی که می خواهند 20 SE خود را کاملاً شارژ نگه دارند ، گزینه شارژ گوشی هوشمند On-The-Go به کاربران امکان می دهد باتری دستگاه یکی از دوستان یا یک ابزار کوچکتر را شارژ کنند.

در حالی که حداکثر سرگرمی و قدرت فیلمبرداری پایه و اساس TCL 20 SE است ، دوربین عقب چهار هسته ای دستگاه دارای پرتره رنگی و ویژگی های آسمانی برای تقویت هوش مصنوعی است ، طراحی شده برای تشخیص خودکار سوژه های مورد نظر و تنظیم پس زمینه برای عکس های واضح تر.

همکاری چند صفحه ای TCL

همانطور که در CES ارائه شد ، سری 20 شامل همکاری چند صفحه ای آینده TCL بین تلفن های هوشمند ، تبلت ها ، تلویزیون ها و رایانه های سری 20 آن خواهد بود. TCL امکان انتقال بی نقص پرونده ها و رسانه ها را از یک دستگاه به دستگاه دیگر از طریق اتصالات بی سیم ساده مانند بلوتوث فراهم می کند. یا NFC.

مشخصات فنی

TCL 20 5G

TCL 20 SE

 

نمایشگر 6.67 اینچی FHD + Dotch

صفحه نمایش 6.82 اینچی V شکل

5G

4G

خاکستری مه آلود و آبی آرام

شب سیاه

اسنپدراگون 8 هسته ای 8 نانومتری 690 پوندی

Qualcomm® Snapdragon 60 460

TCL UI ، اندروید 10 پوند

TCL UI ، اندروید 11 پوند

6 گیگابایت RAM + 128 گیگابایت ، 6 گیگابایت RAM + 256 گیگابایت

4 گیگابایت RAM + 64 GB (eMCP) / 4 GB RAM + 128 GB ROM (UFS2.1)

عقب: 48MP + 8MP + 2MP

عقب: 48MP / 16MP + 5MP + 2MP + 2MP

جلو: 8 مگاپیکسل

جلو: 13MP / 8MP

بزرگنمایی دیجیتال 10 برابر ، لنز Google ، EIS ، HDR ، عکس های فوری ، فلش LED ، حالت ردیابی نور ، حالت پانوراما ، فیلترهای عکس.

فلش LED دوتایی (تک زنگ) ، بزرگنمایی دیجیتال 4 برابر ، HDR ، عکس فوری ، حالت شب.

اثر انگشت (کنار نصب شده)

رد پا (نصب شده در عقب)

4500mAh

5000 میلی آمپر ساعت

شارژ سریع 18 وات

شارژ سریع 18 وات

499 دلار

299 دلار

قیمت و در دسترس بودن

TCL 20 5G 499 دلار استرالیا قیمت دارد و از اواخر ماه مه در هاروی نورمن و از ژوئن در آفیس کار در دسترس است.

هزینه ورود به سطح TCL 20 SE 299 دلار برای شما خواهد بود و به طور انحصاری در ژوئن در Officeworks در دسترس خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۵
عرفان حسن پور