رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

 

فدراسیون راگبی فرانسه با حرکتی که مغایر با توصیه های راگبی جهانی باشد ، از فصل آینده به افراد تراجنسیتی اجازه می دهد تا در تمام مسابقات داخلی فرانسه شرکت کنند.

فدراسیون فرانسه بیانیه ای صادر کرد و گفت که شورای اجرایی این اتحادیه به اتفاق آرا به پیشنهاد کمیسیون مبارزه با تبعیض و رفتار برابر رای مثبت داده است.

در اکتبر سال گذشته ، راگبی جهانی به زنان تراجنسیتی توصیه کرد که به دلایل ایمنی در تیم های نخبه زنان یا تیم های بین المللی بازی نکنند و به عنوان یکی از اولین ورزش های بزرگ جهانی شناخته شود.  اما رهنمودهای هیئت حاکمه فقط توصیه هایی بود و برای اتحادیه های ملی در مسابقات ملی آنها لازم الاجرا نبود.

سرژ سیمون ، نایب رئیس فدراسیون راگبی فرانسه گفت: “راگبی یک ورزش مشترک فراگیر است ، صرف نظر از جنسیت ، جنسیت ، اصل و مذهب.”  “مهم است که اجازه دهیم همه اعضای ما ضمن رعایت حقوق همه ، اشتیاق خود را تمرین کنند.”

دو سال قبل از جام جهانی فرانسه ، فدراسیون فرانسه اعلام کرد که این رای گیری “سیگنالی خیرخواهانه و قاطعانه مبنی بر احترام به اقلیت ها در ورزش ما حق مسلم است”.

طبق توصیه های جدید ، فدراسیون فرانسه گفت که افراد تراجنسیتی “از نظر جسمی تغییر جسمی و تشخیص داده شده در جنسیت فعلی خود” می توانند در تمام مسابقات رسمی خود بازی کنند.  کسانی که به هویت جنسی جدید خود روی می آورند باید اثبات تغییر سوابق مدنی خود را ارائه دهند.

افراد تراجنسیتی که از مرد به زن منتقل می شوند نیز باید ثابت کنند که حداقل 12 ماه تحت درمان هورمونی بوده اند.

تماشا کنید |  پنل Bring It In به آخرین نظرات کیتلین جنر در مورد این ورزش پاسخ داد:

مورگان کمبل ، مگان مک پیک و دیو زیرین پوشش کامنت های بازنشسته مدال طلای المپیک کیتلین جنر در مورد رقابت دختران ترانس در ورزش های مدارس زنان را پوشش می دهند. 9:28

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۸
عرفان حسن پور