رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

 

نگاهی به آنچه در فوتبال اروپا در روز پنجشنبه اتفاق می افتد:

انگلستان

رقبای سرسخت منچستر یونایتد و لیورپول در تلاشند تا بازی اول خود در لیگ برتر را در اولدترافورد برگزار کنند ، 10 روز پس از به تعویق افتادن بازی اصلی در میان اعتراض هواداران یونایتد به مالکان آمریکایی این باشگاه.  این دیدار برای لیورپول بسیار بزرگتر است که باید به پیروزی برسد تا فرصتی واقع بینانه برای پایان در جمع چهار تیم برتر و حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده داشته باشد.

مقام ششم لیورپول هفت امتیاز با چلسی رده چهارم فاصله دارد ، اما با دو بازی دیگر.  یونایتد احتمالاً پس از منچسترسیتی قهرمان قبلاً تایید شده در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت.  اورتون که دو امتیاز با لیورپول فاصله دارد ، همچنان می تواند به مسابقات اروپایی فصل آینده راه یابد و راهی دیدار خود در استون ویلا شود که از دسامبر برگزار شد ، زمانی که این مسابقه به دلیل شیوع ویروس کرونا در ویلا لغو شد.

اسپانیا

رئال مادرید ، مدافع عنوان قهرمانی ، برای بازگشت به فاصله دو امتیاز از اتلتیکو مادرید ، رهبر لیگ اسپانیا ، به یک پیروزی در گرانادا نیاز دارد.  اتلتیکو روز چهارشنبه در خانه با نتیجه 2-1 رئال سوسیداد را در رده 5 شکست داد.  در جایگاه دوم ، بارسلونا که روز سه شنبه برابر لوانته به تساوی 3-3 دست یافت ، چهار امتیاز عقب بود.  مادرید برای اولین بار از فصل 08-2007 در تلاش است تا عنوان های لیگ اسپانیا را بدست آورد.  سرمربی زین الدین زیدان برای دفاع با گرانادا باید با یک دفاع خسته از پس بازی برآید.

آلمان

آخرین فصل سنتی فوتبال آلمان قبل از پایان فصل اتفاق می افتد ، که از زمان معمول شکاف آنها شنبه شب به شروع دیرهنگام پنجشنبه قبل از آخرین مرحله از بوندس لیگا کاهش می یابد.  فینال جام آلمان بین بوروسیا دورتموند و لایپزیگ به دلیل اقدامات مداوم ویروس کرونا در استادیومی خالی برگزار خواهد شد ، اما اهمیت این رقابت برای دو رقیبی که تصمیم دارند یک فصل با تجربه را با یک جام جشن بگیرند به هیچ وجه کاهش نمی یابد.

دورتموند به دنبال اولین عنوان خود از زمان کسب جام در سال 2017 است ، در حالی که لایپزیگ امیدوار است قبل از عزیمت جولیان ناگلسمن مربی به بایرن مونیخ ، اولین جام تاریخ خود را بدست آورد.  لایپزیگ فقط در سال 2009 تشکیل شد. تیم ها روز شنبه در لیگ بازی کردند وقتی که جدن سانچو ضربه دیرهنگامی به دورتموند زد تا 3-2 پیروز شود ، در حالی که ارلینگ هالند ، مهاجم ستاره آسیب دیده ، از جایگاه تماشا می کند.  دورتموند امیدوار است که هالند 20 ساله برای هدایت حمله بازگردد.  رومن بارکی پس از آسیب دیدگی از ناحیه زانو به ماروین هیتز به در برگشت.

داستان ادامه دارد

فرانسه

این اختلاف بزرگی است که ببینیم موناکو پر پرواز ، رومیلی-والیچ سطح چهارم را برای حضور در فینال جام فرانسه مقابل پاری سن ژرمن هفته آینده فورس می کند.  موناکو برای حضور در لیگ قهرمانان در فصل آینده تلاش می کند و در هفت بازی گذشته خود در شش بازی بدون تخفیف پیروز شده و در تیم ملی فرانسه ویسام بن یدر یک مهاجم برتر دارد.  Rumilly-Vallières تیمی نیمه حرفه ای است که با اطمینان بیشتر به تولوز در محله ها ، صعود جزئی را ناکام گذاشت.  اما پیروزی رایگان موناکو خیلی دور از دسترس به نظر می رسد.

ایتالیا

پایین ترین باشگاه کروتونه سعی می کند در میزبان هافبک هلاس ورونا از نهمین شکست در 10 بازی جلوگیری کند.

همچنین نگاه کنید به: جام آلمان: بوروسیا دورتموند مسیر هولشتاین کیل را بدون ارلینگ هالاند برای رزرو نهایی در برابر RB لایپزیگ

مسابقه فوتبال اروپا: رئال مادرید آرزوی کسب مقام اول لالیگا را دارد.  منچستر یونایتد از ویلا دیدن می کند

مسابقه فوتبال اروپا: بازی منچستر یونایتد برابر لیورپول ؛  بارسلونا از والنسیا دیدار می کند

درباره ورزش از Firstpost بیشتر بخوانید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۳
عرفان حسن پور