رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

اظهار داشت: نهمین جشنواره فیلم فجر استانی در سیستان و بلوچستان امسال با 16 فیلم در دو سانس در زاهدان به نمایش در خواهد آمد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: فیلم‌ها با درنظر گرفتن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از 15 تا 22 بهمن‌ماه در سینما هلال زاهدان اکران می‌شوند.

 

وی بیان کرد: فیلم‌های ابلق به کارگردانی نرگس آبیار، بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی، تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری، تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده، خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی، رُمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده، روزی روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و روشن به کارگردانی سیدروح‌اله حجازی در زاهدان اکران می‌شود.

 

مسگرانی افزود: همچنین فیلم‌های زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری، ستاره بازی به کارگردانی  هاتف علیمردانی، شیشلیک به کارگردانی محمدحسین مهدویان، گیج‌گاه به کارگردانی به عادل تبریزی، مامان به کارگردانی آرش انیسی، مصلحت به کارگردانی حسین دارابی، منصور به کارگردانی سیاوش سرمدی، یدو به کارگردانی مهدی جعفری در دو سانس 15 و 18 در سینما هلال زاهدان اکران خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در تلاش هستیم ساعت نمایش فیلم‌ها به ساعت 18 و 20 تغیبر پیدا کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۴
عرفان حسن پور