رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

هشدار پلیس راه ایلام به رانندگان!

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱ ق.ظ

جاده‌های استان در محدوده تونل قلاجه، تونل آزادی به سرابله، حمیل به کرمانشاه و گردنه تونل کبیر کوه به دلیل بارندگی باران و در برخی محورها بارش برف لغزنده و با کاهش دید افقی به کمتر از 200 متر مواجه هستند.

 

رئیس پلیس‌راه استان ایلام گفت: شرایط موجود در محورهای اعلامی موجب کندی تردد شده و تردد در این محورها نیازمند احتیاط در رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: 90 درصد شهرستان‌های استان ایلام در وضعیت آبی قرار دارند.

 

وی افزود: 2 شهرستان دره‌شهر و آبدانان در وضعیت زرد قرار دارند و اقدامات پیشگیرانه و درمان برای این دو شهرستان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و ان‌شاءالله به زودی همه استان ایلام در وضعیت آبی قرار خواهد گرفت.

 

وی به رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند توصیه کرد: در صورت ممکن تردد خود را به ساعاتی دیگر موکول کنند و در صورت ضرورت به تردد حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

 

رئیس پلیس‌راه استان ایلام در ادامه یادآور شد: مطمئن بودن از سلامت فنی وسایل نقلیه از جمله بخاری خودرو، برف‌ پاک‌کن و رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز و بستن کمربند ایمنی توسط راننده و همه سرنشینان موارد مهم و ضروری برای رانندگی در جاده‌های استان ایلام است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۲
عرفان حسن پور