رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

طی چند وقت اخیر با توجه به کمبود روغن جامد در بازار خراسان جنوبی بنا به رسالت خود در سلسله گزارشات مختلفی با عنوان‌های"سریال ناتمام کمبود روغن جامد در بازار خراسان جنوبی/وعده‌های مسئولان چه زمانی محقق می‌شود؟"، "نوسانات بازارهای خراسان‌جنوبی دادِ مردم را درآورد

 

بی‌برنامگی مسئولان تا چه زمان ادامه دارد؟"، "حکایت صف‌های طولانی در روزهای شکننده کرونا/ صف دریافت روغن جامد در زیرکوه + تصاویر"، "افزایش دوباره قیمت تخم‌مرغ در خراسان جنوبی/ جای خالی روغن نباتی در فروشگاه‌های شهر"، "بیرجندی‌ه

 

ا از کمبود روغن جامد در بازار گلایه دارند/ نبود نظارت بر قیمت‌ها مردم را سرگردان کرد" به طرح این مشکلات پرداخته است.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ظهر امروز در شورای قضایی استان در این باره اظهار داشت: با وجود همه اقدامات مثبت صورت گرفته باز هم باید نظارت‌ها افزایش یابد.

 

حجت‌الاسلام حمیدی گفت: این نظارت‌ها باید بر کالاهای تولیدی در استان چون مرغ و تخم مرغ و هم بر کالاهای ورودی به استان چون روغن صورت گیرد.

 

وی افزود: در مورد کالاهایی چون روغن با کمبود کالا رو به رو نیستیم بلکه متأسفانه در این میان در زمینه توزیع مشکلاتی وجود دارد.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان بازرسی نیز باید بر عملکرد سازمان‌های مرتبط چون جهاد کشاورزی، دامپزشکی، نظام دامپزشکی نظارت کافی داشته باشد تا مشکلات مردم در این زمینه‌ها به حداقل ممکن برسد گفت: سازمان تعزیرات نیز بر توزیع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در مغازه‌ها و فروشگاه‌های سطح شهر به صورت مستمر نظارت کند.

 

حمیدی ادامه‌داد: باید نقاط ضعف و آسیب‌ها را در دستگاه قضایی شناسایی و در گام دوم در راستای حل آن قدم برداریم تا زمینه سوء استفاده دشمنان نیز از این ضعف‌ها فراهم نشود.

 

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی ادامه داد: امروزه انقلاب اسلامی با صلابت‌تر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد که این مهم جز با جانفشانی شهدا و ایثارگران محقق نشده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۲
عرفان حسن پور