رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

 

مونترال – Kansas City Souter Inc.  او می گوید پس از اینکه پیشنهاد اصلاح شده راه آهن ملی کانادا به ارزش 33.6 میلیارد دلار بهتر بود ، قرارداد ادغام خود را با CP Rail فسخ می کند.

طبق مفاد توافقنامه اعلام شده پنجشنبه شب ، CN Rail مستقر در مونترال 200 دلار نقد و 1129 سهم سهام CN برای هر 90.9 میلیون سهام در شهر کانزاس سیتی پرداخت می کند و 3.8 میلیارد دلار از KCS می گیرد.

مدیر عامل شرکت CNJ JJ Ruest گفت: “ما خوشحالیم که KCS پیشنهاد الزام آور CN را بهتر تشخیص داده است و بسیاری از مزایای جذاب ترکیب ما را تشخیص داده و به توانایی CN برای دستیابی به تأییدیه های لازم و انجام موفقیت آمیز معامله اطمینان دارد.”

“پیشنهاد ما مسیر مشخصی را برای تکمیل ارائه می دهد و به گونه ای ساختار یافته است که به سهامداران KCS هم ارزش فوری بیشتری می بخشد و هم امکان شرکت در آینده شرکت ترکیبی رو به بالا را دارد.”

این مبلغ شامل 700 میلیون دلار هزینه وقفه است که به راه آهن کانادایی اقیانوس آرام مستقر در کلگری پرداخت می شود.

این پیشنهاد نشان دهنده حق بیمه 45٪ نسبت به قیمت سهام KCS در 19 مارس است.

انتظار می رود سهامداران کانزاس سیتی 12.6 درصد از شرکت ترکیبی را در اختیار داشته باشند.

شرکت راه آهن آمریکا گفت که به CP Rail اطلاع داده است که پس از تعیین پیشنهاد اصلاح شده CN ، “پیشنهاد بهتر” قصد دارد توافق خود را فسخ کند.

CP Rail اکنون حق اصلاح پیشنهاد خود را دارد و هیئت مدیره KCS تشخیص می دهد که آیا هر پیشنهاد جدید بهتر از پیشنهاد CN است.

اقیانوس آرام کانادا شرایط تغییر یافته را نادیده گرفته است.

راه آهن پس از انتشار شایعات درباره معامله اصلاح شده بعد از ظهر پنجشنبه ، گفت: “این باعث نمی شود که پیشنهاد CN در رای اعتماد بسته شود.”

“ما بر این باوریم که توافق مذاکره CP با KCS تنها ترکیب کلاس به کلاس کلاس 1 است که به نفع حمل و نقل و جوامع آمریکای شمالی است. CP-KCS یک فرصت در طول زندگی است نه فقط برای محافظت از همه گزینه های موجود برای حمل و نقل کالا ، اما برای ایجاد رقابت و ظرفیت جدید در سیستم حمل و نقل آمریکای شمالی.

“توافق توافق متقابل ما با KCS یک ارزش قانع کننده کوتاه مدت و بلند مدت برای سهامداران است که قابل دستیابی است.”

دو هفته پیش ، مدیر عامل شرکت CP Rail ، کیت کریل گفت که شرکت وی قصد ندارد پیشنهاد خود را افزایش دهد زیرا معتقد است پیشنهاد پیشنهادی آن بیشتر از سوی نهادهای نظارتی تأیید می شود.

با این حال ، تحلیلگران حمل و نقل انتظار داشتند که کوچکتر از دو راه آهن اصلی کانادا مجبور به افزایش عرضه شود.

هر معامله بندرها و راه آهن در ایالات متحده ، مکزیک و کانادا را به هم متصل می کند.

معامله به روز شده CN منوط به تصویب سهامداران KCS ، تصویب اعتماد رای گیری توسط رگولاتور راه آهن ایالات متحده و سایر مصوبات قانونی است.

CN Rail اظهار داشت که برای تأیید یک شرکت اعتماد و اعتماد با حق رأی که ​​با تصویب تنظیم کننده برای پیشنهاد پیشنهادی CP تصویب شده بود ، از شورای حمل و نقل سطح تأیید درخواست کرد.

به گفته وی ، انتظار می رود اعتماد CN به رای گیری در نیمه دوم سال 2021 به پایان برسد ، و معامله کلی انتظار می رود حدود یک سال بعد به پایان برسد.

این گزارش توسط مطبوعات کانادایی اولین بار در تاریخ 13 مه 2021 منتشر شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۴
عرفان حسن پور