رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

سردار ناصر فرشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته حدود 2 تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده 209 قاچاقچی مواد مخدر نیز را در این رابطه دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه 22 هزار و 760 لیتر سوخت قاچاقچیان طی یک هفته کشف شده است افزود: ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده‌های نفتی نیز 37 قاچاقچی را دستگیر کردند.

 

وی با اشاره به دستگیری 52 سارق طی هفته گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به 130 فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کردند.

 

فرشید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی هفته گذشته 151 خودروی متخلف توقیف و روانه پارکینگ شده است.

 

محمد فرهادی صبح امروز در نشست خبری پیرامون گزارش برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن ایام‌‌الله دهه فجر هستیم و 43 سالگی انقلاب را گرامی می‌داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال یک هزار و 613 پروژه قابل افتتاح  برای دهه فجر در خراسان جنوبی داریم که 673 پروژه شهری است و 940 پروژه روستایی است و اعتبارات هزینه شده در پروژه‌ها یک هزار و 244 میلیارد تومان است که از محل مختلف اعتبارات تامین اعتبار شده است.

 

فرهادی افزود: از اعتبارات هزینه شده 248 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، 72 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، 664 میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی دستگاه‌ها هزینه شده و از محل ماده ده و 12 بحران میزان 8 میلیارد تومامان، سایر منابع 80 میلیارد تومان و  از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی152 میلیارد تومان هزینه شده است.

 

وی بیان کرد: علاوه بر پروژه‌هایی که در دهه فجر افتتاح می‌شوند 256 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود که 830 میلیارد تومان پیش‌بینی اعتباری آن است که باید هزینه شود و از این مبلغ 437 میلیارد سرمایه گذاری بخش خصوصی است و باید بتوانیم امور را در سطح استان پیش ببریم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه‌های که امسال افتتاح می‌شوند نسبت به مدت مشابه سال قبل دهه فجر 11 درصد و کل پروژه‌های امسال در دهه فجر نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزایش دارد و پروژه‌هایی که امسال در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 65 درصد افزایش دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۲
عرفان حسن پور