رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

سرهنگ خراسانی‌مطلق ظهر امروز در نشست خبری با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در بحث انقلاب اسلامی آرمان بزرگی را در اندیشه امام و حضرت آقا می‌بینیم که یک اندیشه بسیار تمدنی است. 

 

وی با بیان اینکه یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایجاد یک تمدن اسلامی برای رسیدن انسان‌ها به کمال است بیان کرد: شعار تمامی پیامبران غالب شدن جبهه حق علیه باطل در عالم هستی بوده و این رویه ادامه داشته تا به اولیای الهی و ائمه اطهار (ع) و امروز به انقلاب اسلامی رسیده است. 

 

خراسانی شعار محوری این ایام را به نام "انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار" دانست و گفت: در سلسله مراتب سپاه این شعار برای دهه فجر امسال تعیین شده است‌.

وی از برگزاری رزمایش‌ گردان‌های کوثر و بیت المقدس  خبر داد و افزود: این رزمایش فردا از ساعت 3 توسط سردار سلامی آغاز می‌شود. 

 

فرمانده مقاومت ناحیه بسیج سپاه بیرجند ادامه داد: در تمام شب‌های دهه فجر گشت‌های رضویون در محله‌های پر خطر در راستای امنیت مردم در کنار نیروی انتظامی گام برمی‌دارند.

 

خراسانی از برگزاری طرح میقات‌الصالحین نیز خبر داد و گفت: کمک‌های مومنانه و طرح حاج قاسم سلیمانی نیز در این دهه همچون قبل ادامه خواهد داشت.

 

 

فرمانده مقاومت ناحیه بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه در انقلاب اسلامی گام اول تمدن اسلامی برداشته شده ادامه داد: گام دوم ایجاد نظام اسلامی و گام سوم تشکیل دولت اسلامی است که امید است با براشتن گام سوم بتوانیم به آرمان‌های انقلاب دست یابیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۲
عرفان حسن پور