رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

رد نیوز

منبع اخبار قرمز رنگ روز

۴۰ درصد ظرفیت فرودگاه ایلام بلااستفاده است

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹ ق.ظ

اقدامات پیشگیرانه و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در خطوط پروازی فرودگاه ایلام موجب آن شده است تا 40 درصد ظرفیت فرودگاه ایلام بلااستفاده شود.

مدیر فرودگاه ایلام گفت: پروازها در این فرودگاه با 60 درصد ظرفیت انجام می‌شود.

 

البته این اتفاق اگرچه تحت مدیریت دقیق و حرفه‌ای متخصصان بهداشت و درمان رخ داده اما نباید فراموش کرد که همکاری و همراهی مردم به نوعی پاشنه آشیل این موضوع بوده و تا کنون سه موج شیوع را توانسته‌ایم علی‌رغم از دست دادن نزدیک به 55 هزار نفر از هموطنان پشت سر بگذاریم

 

که این آماری قابل دفاع برای نظام بهداشت و درمان ایران اسلامی است چون اگر بخواهیم نسبت به امکانات، تجهیزات و جمعیت آن را مقایسه کنیم زیر سایه تحریم‌های خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران به این واقعیت می‌رسیم که مدیریت اگرچه نه صددرصد بلکه به میزان قابل توجهی پذیرفتنی است.

 

به‌هرحال اگر از برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های به‌موقع یا هدفمند مسئولان بگذریم که امری واجب و غیرقابل انکار است بازهم به همین نقطه می‌رسیم که تمامی این موارد زمانی می‌تواند منجر به دستاوردهای مثبت مثل آغاز بهمن ماه برسد که مردم یا مخاطبان اصلی برنامه‌ریزی‌ها با این سیاست‌ها همراهی و همکاری داشته باشند.

 

یعنی پروتکل‌ها و محدودیت‌ها باید حتی امروز که سیر نزولی همه‌گیری آغاز شده جدی گرفته شده و به‌دور از هرگونه عادی انگاری این موارد رعایت شود.

 

یگانه با اشاره به این که رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک مواردی است که در تمامی پروازها لازم الاجرا است عنوان کرد و گفت: سلامت مردم و ایمنی پروازها خط قرمز فرودگاه ایلام محسوب می‌شود.

وی افزود: 204 پرواز در دی‌ماه 99 در فرودگاه ایلام انجام شد و در این پروازها بیش از 85 هزار و 622 کیلوگرم بار در این فرودگاه جابه‌جا شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۲
عرفان حسن پور